måndag 9 februari 2009

Bildutmaning


listoplisto utmanade mig..

1. Gå in i din bildmapp
iPhoto i mitt fall.

2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

Sjätte mappen är julafton 2003

3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Den sjätte bilden är en bild på min härliga svägerska, men ett stort leende på läpparna. Rätt passande med tanke på att jag idag har fått veta att de är gravida på nytt. Förhoppningsvis blir jag faster igen innan året är slut. *håller tummarna stenhårt*

Men eftersom jag är anonym, så gör jag henne anonym, så ni går miste om hennes leende. ;-)

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
Eftersom Listoplisto är min enda bloggbekant än så länge har jag letat upp några obekanta stackare: SeTa, Vaniljlatte, Ungmamma 89, Linroj, Béatrice Karjalainen och Anna.

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.
Done!

6 kommentarer:

Tanya sa...

Utmaning är kul. Får jag fråga hur du har hittat mej?

LINROJ sa...

Jag gillar också utmaningar men jag har inte tillgång till så många bilder från denna dator...

Anna sa...

Tack för utmaningen, ska ta tag i den när jag får tid:) Nu är det bara snabb-bloggning som gäller.

Hur hittade du mig?
/Anna

Kerubmamman sa...

Hej!
Jag har hittat några av er i en blogspot-tråd på Familjeliv.se som listoplisto tipsade mig om. Övriga hittade jag via google.

Jag har sökt efter andra föräldrar och bloggar som på ett eller annat sätt har tilltalat mig.

Julia sa...

Ja absolut:) Har gjort den!
KRAM

Tanya sa...

Nu har jag utmanat dej!